An initiative of :



Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu



Sitekeuring.NET Award

Food-Info.net> Pytania i odpowiedzi > Produkty żywnościowe > Kawa

Czy kawa szkodzi na żołądek lub czy powoduje wrzody?

Nie. Nie ma żadnego przekonywującego dowodu, że picie kawy źle działa na żołądek. Żadne badania nie udowodniły też, że picie kawy prowadzi do powstawania wrzodów (zarówno w żołądku jak i dwunastnicy). Nie ma też żadnych przeciwwskazań do picia kawy dla osób z chorobą wrzodową jeśli nie odczuwają one żadnych dolegliwości z tym związanych. Sama kawa nie ma też wpływu na nasilanie się choroby wrzodowej.

 



European Masters Degree in Food Studies - an Educational Journey


Master in Food Safety Law



Food-Info.net is an initiative of Wageningen University, The Netherlands