An initiative of :



Akademia Rolnicza im. Augusta Cieszkowskiego



Sitekeuring.NET Award

Food-Info.net> Pytania i odpowiedzi > Produkty żywnościowe > Kawa

Czy kawa jest szkodliwa dla serca?

Nie. Jak dotąd, w badaniach naukowych wykazano, że umiarkowane picie kawy nie wywołuje dolegliwości sercowo-naczyniowych, w tym arteriosklerozy, zawału serca, zaburzeń rytmu serca i nadciśnienia.

 

 



European Masters Degree in Food Studies - an Educational Journey


Master in Food Safety Law



Food-Info.net is an initiative of Wageningen University, The Netherlands