Een initiatief van :




Wageningen Universiteit


Van Hall-Larenstein



Sitekeuring.NET Award

Food-Info.net> Vragen en Antwoorden > Koffie

Is koffie slecht voor je hart ?

Nee, onderzoek heeft uitgewezen dat normaal gebruik van koffie geen effect heeft op de ontwikkeling van hartproblemen, zoals aderverkalking, hartaanvallen, hartritmestoornissen of hoge bloeddruk.

 

 



European Masters Degree in Food Studies - an Educational Journey


Master in Food Safety Law



Food-Info.net is an initiative of Wageningen University, The Netherlands